poniedziałek, 4 stycznia 2016

Pokaż mi kim jesteś.

Cześć.

Pokaże Ci kim jestem, a jestem kobietą.
Jak każda wyjątkowa, jak każda inna?
Nie wiem czy jestem jak każda z was, ale na pewno mamy wspólne cechy.

Ja kocham gotować, a nalewki to moja cicha pasja. Uwielbiam odkrywać nowe rzeczy, uwielbiam marzyć. Czasami lubię siebie, a czasem mam ochotę wstrząsnąć samą sobą i powiedzieć :
OGARNIJ SIĘ!
A Ty? Jaka jesteś?
Jest wiele elementów życia, o których warto mówić, dlatego ja postanawiam podzielić się z Tobą tym wszystkim o czym tylko zapragnę.
Moimi subiektywnymi opiniami na temat produktów, przepisami na różne smakołyki, odczuciami, wrażeniami, być może miejscami które warto odwiedzić, zobaczymy czym jeszcze..;)

Mam nadzieję, że się polubimy. Może stanę się Twoją inspiracją?

Całuję K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz